Tuesday 1 November 2011

Anakku...

gambar ni aku snap masa g beli susu dia kat Marco Polo, dia sebenarnya baru kali kedua naik benda alah ni...mcm takut skt..tapi nanti dah biasa ok lah..takut nanti aku tak terbyr plak dia nak naik benda tu ...heheheh...50 sen sekali naik..ada la 3 minit kot...
haaa...pandai jer nak pomen brg aku,..tu hset aku yang selalu dia baling..suka beno membaling barang dia ni.bleh amik acara baling tukul gamaknya besar nanti..kalu kat dapur apa yg dia pegang dia suka baling masuk dlm sinki, kat depan plak suka baling kat tepi pasu bunga mak tok dia..mcm2 peel lah anak aku sorg nih...layan jer...

1 comment:

AYuNG said...

hi ct..:)

pasal eklan churp2 tuh, kamu kena save as image eklan..then, copy kod eklan (kod yg boleh sharing tuh) paste kan kat image eklan yg kamu copy tadi...

klu rasa susah, better, kamu copy jer kod eklan kamu..then paste kan kat belog...

siap!

Kamu akan di bayar kalau ada unic click pada eklan tesebut..:)