Wednesday 12 September 2012

Syawal Month, Makan Time -1

Bulan Syawal ni, jemputan untuk makan percuma memang le banyak..sehari boleh jadi 3 4 tempat yang kena pergi.tapi dah staff ramai, berbahagi la sorang sikit..satu group pergi sana, satu group pergi sini..kalu tak pergi, nanti kecik hati plak yang menjemput tu. kan kita sama-sama jabatan nih sentiasa bekerjasama..


dulu buat dekat dewan, sekarang buat kat bilik seminar je..sempit le sikit tempatnya..kalu dulu, setiap daerah kena hias booth masing-masing dengan menu masing-masing tahun ni bajet sikit, takde la nak buat camtu dah


ni geng dari Kulim, aku, bos, sorang lagi staff  dan Pengerusi Mawadah Kulim..kak zi


orang tak ramai sangat. tak de la berebut-rebut nak amik makanan..jemputan memang terhad kali ni gamaknya. duit nak buat projek besar punyaaaa.........


makan sembang, makan sembang


 besau gak bilik ni


VIP punya meja.aku tak tau dari jabatan mana


ni aku yang malas nak bangun amik dadih..sib baik ada Kak Zi yang prihatin.dia la yang tolong amikkan


jumpa. sembang, gosip, tu tengah gosip ke apa tuh


nak balik dah. amik gamabr jap.nampak benor perut aku memboyot..hahahhaha


ni cik ayu arifin, dia nak tunjuk tudung yangButik Qoma bagi kat dia..free tau bukan beli.dia ada jual tudung dari Butik Qoma, aku ada le beli selai kat dia.



ni ayu dengan hanim..cantik tak baju dia yang merah tu..beli kat aku le..baju raya tapi baru pakai hari ni


sengi-sengih nampak gigi..cam iklan ubat gigi plak..


No comments: