Saturday 25 October 2014

Ini Anak Saya..Nur Qurratun Ain..

ni la anak aku, dah 2 thn umuq dia. sangat la aktifnya dia. nak bawa bejalan pun payah. reja nak lari ja. dah pandai dah nak pakai deodoren, nak pakai lipstik, nak pakai mascara. mak ain diakan jenis melawa, dia dok tengok depa pakai, dia pun ikut la. aku jenis jarang mekap2 nih.
 
 
 
tak berapa jelas gaya dia buat nih. anak sedara aku
yang snap gambar


 
tu ha, muncung mulut dia. gaya ni tak dak sapa suruh. cakap ja buat gaya, pandai la dia buat.





sengih ja adik ain..suka la tu
 
 
 
 
sangat la rapat dengan abah din dia. serius..kalau keluaq makan, abah din dia yang akan jaga. baru ni, mak aku pi operate mata, berapa hari dia tidoq dengan abah din dia. tak bagi pun depa mintak. tau kat mak mertua aku, kena marah nih.

No comments: