Tuesday 4 October 2022

Weiiii....lama tak dengaq crita

adoiii..lama tak menulis. blog sekarang makin suram kan? people more to ig n tik tok n then reels.aku blum pandai semua tu. ada dulu upload tik tok, pastu hset jemm. aku delete balik. jdnya aku tiada la semua tu. yang ada blog yang semakin suram ni. 

weii..aku ada brita baru nih. aku kan baru masuk pusat pemulihan, nak ttup sementara plak dah. baru nak njoy dok sini dah kn pindah. yang tak bestnya tak bleh pi tempat lama. maknanya aku tak blh pi Kulim balik. adehhh..nak pi mana? jadinya dalam kepala otak aku ni, aku cdg nak pi puspen BM atau Puspen Kg Selamat. ikutkan dua dua tu dekat ja dengan rmh aku. tpi? kat mn rmh aku dalam masa 2,3 bulan ni? haaa itu pun masalah jugak. katakan, kalau aku dok Taman Desa Seni, rmh aku lebih dekat dengan Kg Selamat. kalau aku dok Tamn Selasih, rumah aku dekat ja dengan Puspen BM. tapi, td baru aku terpikiaq. Bdr Baru pun ok sebenarnya sebb nak pi sana , jalan tak jem.

why nak ttp sementara? sebb pusat ni ada banyakkk renovation. dewan makan, pagar anti climb, asrama, air dsbnya. jadinya pembangunan jd slow sebb budak masih ada, staf masih ada. kalau km takdak depa blh speed sikit. jdnya, the best solution temporary close this place for huge renovation. 

No comments: