Wednesday 8 August 2018

Mi Kari - 4.8.2018


Pada pd sabtu yg indah ini..aku buat mi kari. Awai pagi,aku pi kedai kat tmn angsana.beli la ayam,udang,fishball,fish cake,sayuq dan apa yg patut...lamaaa dah nak buat ni.

Aku buat dgn sambal udang kering..sayangnya...sambai tu tak merah menyala plak sebab cabai kurang. Kurang cantik sikit tapi boleh la. Nampak tokua tu,tu tokua bumi punya.sedapppp ooo.masin sikit sikit.aku jarang beli tokua cap lain sebab tawaq..yg ni ada rs masin.aku suka.

Minggu ni tak balik kg sebab dua dua anak aku demam.masuk ni hari ketiga dah..
risau aku.la ni ramai budak demam
doktor kata musim..
jarang anak aku demam terutama sekali mohsin
ain ok,dia tak demam
yg besaq kalau demam ok lagi,yg kecik tu la aku risau
sebab budak kecikkan?


la ni, setel dah dua org tu, yang kakak pulak demam
cobaan
tapi bersyukurlah hanya demam saja
kalau tengok pada anak anak kecik yang kena sakit serius
kesiankan?
aku selalu pi klinik 1 malaysia kalau demam
tapi kali ni aku pi klinik sathiam dekat jalan paya besar
klinik tu caj memang murah
ubat anak aku kalau demam, tak pernah kena sampai rm40
kali ni rm20
yang abang rm28
kakak, sebab aku tak dak duit nak bagi kat klinik
aku pi klinik gomen
singgit bayaq
kebetulan hari aku pi tu depa tengah promo pap smear
cadang nak buat, sekali baru habis period daa
tak boleh, takut result tak betui
tunda ke minggu depan la plak
opsss minggu depan ada operasi
bos i jadi ketua operasi u know
zu rehat sebab dia tengah sarat
ok.. i follow jer

sekian, smabung next time


No comments: