Tuesday 28 November 2017

Cabaran Untuk Kurus

ada ka patut anak aku boleh cakap kat aku..
mama...mama buat la sit up. mesti abang darjah 6 nanti, mama kuruih.anak oiii..la ni hang baru darjah 1, lagi 5 tahun hang bagi tempoh untuk mama kuruih..ni perli ka bagi semangat nih?mohsin sentiasa menyokong mama untuk buat sit up. tapi mama ja malaih..
baik, cabaran disambut. dimulakan dengan pemakanan sihat.
nasi goreng makan pagi tadi, sebab apa makan nasi, sebab mak mertua aku masak nasi banyak, nasi tak habis.
dari nak di buang, baik aku goreng. sayang membazir rezeki.
makan tengah hari, salad sayur-sayuran. adoi makkkk..aku tak tahu dressing thousand island tu sedapppppp.
ok, boleh makan salad selalu.
selamat berdiet.

1 comment:

sweetie said...

acaner nak kuruih mama, pepagi makan nasi goreng.