Thursday 7 February 2019

Keropok Lekor Tok Beng

sapa suka kopok lekor?aku suka. tp yg ori from terengganu. sebabnya yg kedah punya,cerah kaler dia. banyak tepung,ikan kurang. yang ori,ikan banyak,tepung kurang.

bila makan yg ori tu.sedappppp sangat. mslhnya terengganu tu jauh. payah la nak beli kecuali kalau ada memba pi sana. baru ni kwn aku gi sana. blh la kirim. kirim pun rm30. sat ja dah hbs.. bagi pengasuh sikit,bw balik kat mak sikit. tinggai la sikit. hbs lah kopok lekor tu.

dulu, kopok yang femes di losong. masa first time pi terengganu,ms tu aku keja di pej tnh kulim. masa tu, terengganu di bwh kerajaan pas. aku stay kat hotel seri malaysia kuala terengganu. first time dok hotel. masa tu losong,ms kali kedua pi,keja aadk dah. dok apartment. ada dlm blog ni,aku tulis. masa tu pun losong femes.

mana mana pun tak kisah. janji kopoknya banyak ikan,gelap kalernya. sapa nak pi,nak pesan lagi.. tak puas beli banyak tu. hari hari pun boleh makan kopok ni.

No comments: