Sunday 22 August 2021

Sambungan - Remy Ishak dan aku kantoi

nama dia remy ja ishak tu aku yang tambah. aku baca msg asben aku dengan remy ni. tapi dah sekerat. asben aku dah delete yang awai tu. jd tak tau topik apa perbncangan depa. tapi yg sempat aku baca:

asben : ada orang nak jahanam rumah tangga aku

remy: kita bleh cari

asben : depa dok pi crita kata aku bawa mira naik reta aku. bini aku marah kata tu reta dia jugak. pandai2 bawa pompuan naik

asben aku tunjuk msg fakris kat mira. 

asben : fakris ni sampai ajak mira kawin kat siam

remy : tu la, aku pesan tarikh hand brek, hang tak mau

asben: masa tu tengah lahu, syiok.

part ni, aku tanya asben aku , apa maksud remy tarik hand brek? asben aku jawab masa tu dok seronok call msg, bahasa la diri sayang la pa la. pala bapak dia. dok msg cakp ayat mcm tu.

sebenarnya 21.5.21 aku kena pi bachok escot okt pompuan. masa pagi aku buat wsap web. ok pada mulanya tapi aku kantoi sebb aku buka msg yg dia blum buka lagi. masa tu kat pejabat dia di perlis ada jamuan raya. dia msg mira pukui 6.30 pagi..yangggg dah bangun ka? pukui 7 dah ni. tapi mira tu tak jawab. pastu dia beli sarapan kat anak anak. dia msg mira, pa makan roti sosej ja hari ni. mira tu jawab ok ja. pastu dia minta gbr jamuan raya, mira bagi gbr dia sekeping dgn gbr jamuan. apa kejadah boh gbr hang sekali. jamuan raya sudah la. tu pun aku tny asben aku, dia jawab, alaaa nak tunjuk gbr dia ja. tunjuk ka ngorat? 

sakit hati aku. balik dari kelantan tu, dia senyap ja. sikit tak bersembang.aku dok nak cakap dengan dia, dia kata, tak mau cakap. dia buat2 tidoq, aku cakap jugak. heran no remy lebih tau apa yang jadi dari mama. dok rahsia apa lagi. takkan kwn besa sehr sampai 15 kali call. aku pot pet pot pet..esok tu dia nak pi kl dengan remy. dia kata kat aku. semua tu takdak apa. abang tak dak apa pun dengan mira tu. masa dia cakap tu sora dia aku dengaq sebak. pastu aku msg dia. aku jeles. mana tak jeles kan? laki dok msg dengan orang lain.msg as a friend ok, ni mcm nak merapu dah.


No comments: