Tuesday, 19 November 2013

Aku Rugi Tapi Aku Trima Ja

oh ralatnya aku rasa sebab kemarin pagi aku terlanggar kereta orang. ish ralat sungguh la aku rasa. kejadian berlaku pada 18.11.2013 jam 7.15 pagi.tak dapat la nak gambarkan duit aku yang melayang.rm 590 semuanya.banyak yang aku bleh buat dengan duit sebanyak tu.bayangkan gaji lambat lagi.tapi dah nasibkan.nak buat camna.kena la bayar.aku tak perasan keta tu sebab tu aku lalu.dah aku terserendeh dengan bumper keta dia.luruh teruih.yang masalahnya kalau dia pakai lampu biasa takpa tapi dia pakai lampu apa ntah.aku pun tak tau.sepasang rm480..nasib la dia nak byr separuh lampu tu..habis komisen insuran aku bayar repair keta dia semalam..aiseyy sedih, ralat, geram..apa nak kata..trima saja la..keta dia no pdb 5071 kot.wira.orangnya dok di taman tiram.kawin dua..india boleh kawin dua tau.bini pertama indon agama kristian, yang kedua india la.tengah dok ngandung..itu yang aku tau la sebab dia crita kat laki aku.

4 comments:

acik idah said...

Assalamualaikum...!
Datang jalan-jalan BW.. :D
Takziah... anggaplah yang berlaku tu untuk menyucikan wang ringgit yg kita ada.. sabar yer...!

QasehnyaRania said...

mmm, redha je la
dan lagi dok nyembang tu.hihi

cheq orang pendang, kedah :)

Kakzakie said...

Dah nama pun accident Sarah memanglah tak diduga. Tak apa ujian sikit tu, nasib baik tak cedera tu dah ok...

makchaq said...

Kalau dah nak terjadi tu jaga macam mana pun jadi jugak.. alhamdulillah boleh dikongsi bayaq..