Monday 26 January 2015

my update

wau wau wau....dah lama sangat tak menulis..busy sangat ke aku nih?oooo tidak..malaih sebenaqnya..la ni, kau sibuk dok buat jeli kelapa dengan dadih..selang2 la..ada hari buat dadih ada hari buat jeli kelapa. tapi aku rasa aku banyak buat jeli kelapa muda sebab yang tu paling laku..ala buat tak banyak pun..sekali hantaq kedai 20 bekas ja..jadi la kan..aku letak kat 3 tempat. kmk aku letak harian, kedai makan medan suri, bila dah hbs stok, kedai makan kat paya besaq pun sama. dalam 2 hari sekali hantaq. sikit2 lama-lama jadi bukit..kumpul la untung tu sikit2 dulu..aku buat jugak apom polkadot. letak kat kmk..tak tahu la jalan ke dak sebab dah 2 hari tak pi amik hasil jualan. aku buat jugak biskut famous amos..yang tu aku letak dekat kedai kek. crunchy jar pun sama letak kat kedai kek dengan butik kakak ipaq kawan aku. so far, ada sales la benda tu. alhamdulillah..moga semuanya berjalan lancar. nak bisnes besaq2 maodai takada. buat le kecik2 dulu..

1 comment:

Unknown said...

alhamdulillah.. bisnes kecil kecilan dulu.. lama lama nanti makin besar..