Sunday 9 July 2017

Crita Lama


ni gambaq kawan aku kawin, 2 tahun lepas. masa tu aku tengah mengandungkan si kecik tu. lama tak jumpa, majlis kenduri ni la baru bleh jumpa. aku tau dia nak kawin pun dari makcik dia yang aku terjumap di tesco. aku dah lupa rupa makcik dia tu, makcik dia yang teguq aku dulu. dapat la nombor dia ni. sebabnya nombor dia selalu tukaq. geram aku, susah nak contact kalau selalu tukaq. ada critanya kenapa dia kerap tukaq no. dia keja di kelantan, asben dok di penang. jadnya pjj la  ni. confirm seminggu sekali br bleh jumpa. takpa..sabar ja.nanti mintak tukaq. kalau hang tak balik penang, asben pi kelantan. dua dua keja gomen kan? susah jugak sebenarnya nak mintak tukaq sebab kalau takdak kosong, pakai tak tukaq jugak la..
beautiful pelamin, makanan sedap, baju pengantin cantik.. tahniah..semoga akan cepat dapat anak.. sebab sehingga aku menulis ni, dai belum ada rezki utk ada anak..takpa, sabar,usaha dan tawakal..

No comments: