Tuesday 27 June 2017

Family Day Cucu Cicit Tok Derih


hari raya kedua..26.7.2017, ahli keluarga idris atau tok derih berkumpul for the first time. lokasi, rumah arwah yang sekarang ni pak tih hadi dok. so, semua turun sana. dalam family laki aku, yang tak join , asben aku dan abg ipaq aku ja. anak anak aku pi sebab ikut abah din dia. aku tak pi pun. sebab asben takdak, baik aku balik kg aku ja. makanan amik katering. banyak jugak menunya. yang mil aku bawa balik cuma laksa dan bihun goreng ja. kambing golek pun ada. 2 ekoq depa golekkan.

ni baju anak aku yang jugak dijahit oleh uli. sorry, kasut takdak. pakai sandal ja. nanti la kita beli.anak aku ni suka mekap. suka la dia kalau mak ain dia mekapkan. nak pakai krim safi aku sebab nak cerah. ish merepek betui budak ni. kecik kecik dah nak pakai mekap. nanti rosak kulit. tgk mak dia, tak mekap pun sebab malas..hahhahha

No comments: