Sunday 24 March 2019

nampak dak sticker tu? aku la ni selalu beli kat ihantaq fresh ni sebab amat memudahkan aku. bab besiang ikan ni yang renyahnya nak buang sisa buangan. jdnya depa ni la penyelesai masalah aku. harga boleh kira murah gak la. sebb depa ada buat offer. less 10%,less 30 %. aku besa amik yg offer offer ni. bukan tak berkualiti tau..elokkkk ja ikan ,ayam depa cuma gred tu beza tang hr proses. hr yg sama less kurang sikit. sehari sebelum less banyak sikit.
alhamdulillah la depa ni wujudkan servis yang memudahkan kerja org mcm aku nih..bukan malaih tp tak dan..mana nak keja,nak besiang ikan,nak tgk keja sek anak,nak masak. depa caj pun bukan mahai..cod rm3 ja...
kalau tak silap lah..ni idea dr group graduan yg keluaq u,takdak keja,depa try buat biz ni..asainya area sg petani ja lepaih tu depa cover kulim,bertam ,jerai dgn mn lagi ntah. semoga berjaya u olsss

2 comments:

Anonymous said...

In that case.... I’ll take you at Halloween

Anonymous said...

You may design your own case and carry it around to hold your smartphone or mobile, keeping all your data safe.
10 case may have saved your telephone!