Saturday 19 October 2019

Happy Birthday Ain


kek besday dari kak jihan kulim utama
nama yg buat ni jihan,dok di kulim utama,jadi di hset,save la nm ni
 senang nak cari. dah kali keempat aku tempah kek dgn kak ni..tak mengecewakan. nak kek apa,mcm mn nak deco ka nak boh coklat ka dlm tu bgtau ja..harga murah yakmat.  kek sedap asben aku kata
 sebb dia jrg makan kek,jrg puji. bila dia puji tu,sedap la maknanya.


coklat bouquet dari jiran depan rumah.syifa yang buat. rega rm15. jadila..bkn nak bunga tu sangat,nak coklat.jadinya,hiasan paling sikit,coklat bg banyak. besday ain tapi mohsin dapat jugak sebab,mohsin dapat no 8 ujian kafa.bagi la sekali.satg kecik hati plak. masa besday dia lupa nak bg bouquet. 


 dah 7 thn budak ni..kuat melawan cakap aku nih. jangan la pi crita apa apa satg dia ingat tu la. ramai suka dia..maksu dia pun suka,mama ain,abah din.sampai mamu katering pun ingat kat dia.


ni lagi sorang.kalau crita satu benda..memang dia akan ingat. tp yang ni boleh simpan rahsia..banyak tolong aku,jaga adik,buat kerja rumah.

lokasi mestilah rumah bang din aka abah din depa..semua besday buat kat sini. depa suka mai sini. km beli kek,beli siakap 3 rs,beli tomyam campuq,teluq dadar,nasi mama ain masak. setel. mama ain dan abah din ni pangkat pak lang dan mak lang.depa jaga anak anak aku tiga tiga org ni dari kecik. memang depa syang dan anak anak aku manja dengan depa. lebih manja dengan depa dari km.


2 comments:

norhidana said...

happy belated birthday ain...

suka dua beradik tu dapat bouquet coklat

Azhafizah MN said...

Happy birthday Ain :)