Sunday, 6 October 2019

PJJ Online

weiiii...lamanya tak menaip. aku baru ja belajaq online. buat hokkaido cupcake. part lain semua senang. yang susahnya bila nak mix telur putih tu. sebabnya bilah mixer aku hilang sebelah. lawakkan? mana hilang pun tak tau. lama dah aku tak membaking..sebab tu la.
kawan aku, belajaq online jugak. dia belajaq sandwich. bukan sandwich biasa tapi beef bolognese sandwich. ada la dia bagi kat aku resepi. nanti la nak try. tapi sekarang ni nak buat sandwich teluq dulu. haaa nak start balik la juai sandwich. tak banyak pun takpa..sehari 6 pek sudah la. resepi diperbaharui. 
tengok kawan aku tu, sehari bleh juai 11 pek. aiseyyy semangat balik nih. aku kena buat, kena buat..usaha usaha usaha. kawan aku, dia dok juai kayu pellet tau. kat sunshine bertam tu, ada kedai sandwich. juai sandwich saja. memang ramai orang pi beli. dulu, dia juai dari rumah, pastu ada ramai orang mai beli sampai bleh lantik agen. jadinya, dia buka kedai , lagi senang orang. selain agen, ada pembeli yang baru. see? juai sandwich ja kot. tapi kena pelbagai kan la. so, esok bleh juai sandwich k. hahaha kena tanya la tuan kedai duluuuuuu...




No comments: