Tuesday, 26 June 2012

Bisnes Kecil Sarah...mai le beli...

kawan2..sila pilih yer....

Baju kaler hitam berton ni harganya RM 135.00
size 38
Material : Sifon
dah jual...Alhamdulillah

material: kain sifon
Harga: rm 120.00 diskaun  rm 10.00 = rm 110.00
baju dan kain telah dilining..tak jarang sangat..
size 40


gambar dekat sikit untuk jahitan manik di bahagian dada..cantikkkk.......

kat bahagian tangan pun ada jahitan manik gak...

ini fesyen yang sama, cuma kaler baju je berbeza...

Material : sifon
rega :rm 120.00 setelah diskaun jadi rm 110.00
size 38


Material : sifon, ada lining
Harga : RM 120.00 dah diskaun jadi rm 110.00
Size :38


gambar batu yang dilekatkan di bahagian dada

bahagian bawah baju..kat bahagian bawah kain pun ada gak dilekatkan batu

Material : Sifon, berlining..so tak nipis sangat
corak polka dot
Size : 36
Harga : RM 120.00
dah jual....alhamdulillah

material dari sifon dan jahitan manik di bahagian dada sahaja..sudah di lining..so, tak la nampak nipis..


Material : Sifon, berlining
Size : 38
Harga : RM 120.00
dah jual...lega

gambar batu yang dilekatkan di leher..cantik kan???

hiasan pada bahagian bawah baju..


Meron berton..
Material : sifon
Size : 40
Harga: RM 135.00 dah diskaun rm 125.00

jahitan manik di bahagian dada

jahitan manik di bahagian bawah baju..


Material : Sifon
Harga : RM 135.00 dah diskaun rm 125.00
Size : 38
Fesyen jubah



fesyen jubah
Harga : Rm 135.00 dah diskaun, rm 125.00
Size : 38

jahitan manik di bahagian dada

manik di tangan

jahitan manik di bahagian bawah..glamer uuu..baju nih..


to all readers...saya sebenarnya baru mula berniaga online..sebelum ni saya letak baju yang saya amik di kedai kawan..saja nak cuba nasib berniaga di internet nih..baju yang di jual ni di jual rendah sikit dari harga kedai yang biasa saya survey..bukan apa, untung sikit pun takpa, janji orang suka..kalau berminat, boleh sms atau telefon saya di 012-4945435..bila2 masa..insyaAllah saya akan membalasnya...kos penghantaran cuma rm 6.00 jer...selamat membeli...

5 comments:

sweetkurma said...

cantik2 semuanya...selamat maju jaya

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Lawa tapi jarang pakai baju macam ni kecuali time raya atau kenduri..

teratai said...

Ohh cantik2 belaka...harga pun boleh tahan

miz ruha said...

cantik2 belaka..

Masz Sidek said...

cantik... :D