Tuesday 22 October 2013

Sebis Dah Setel

maklum la dah dok dekat dengan rumah, jalan pun tak jauh..sedaq sedaq mileage untuk hantaq keta pi servis dah cukup..tu pun terlebih banyak km dah.aku biasa hantaq keta pi servis kat Perodua..walaupun dah cukup tempoh 3 tahun mileage pun dah lebih 100km..tapi dah rasa selesa dan mudah aku hantaq gak situ..ikutkan tak hantaq situ pun takpa.pi kedai biasa..murah sikit.


minor servis campur flush kit+element s/a oil filter+engine semi sintetik+gasket+power stereng flush and fill kit suma sekali 208.95..dapat voucher diskaun rm15 jadi le rm193.95..ikutkan kalau betoi punya dalam rm 130 jer..takpa lah dah kita yang hantaq bukan depa yang paksa..bayar je..tapi yg senang nya depa akan check semua dan bagitau apa yang perlu tukar, apa yang boleh guna lagi..kalau pi kedai biasa, depa akan buat apa yang kita bagitau ja kan..ok lah tu..kita serah keta depa buat.


dah aku taburkan seratus lebih..dapat la sobenier ni..trend bekas air camni kot..sebab masa aku pi bank in duit mohsin dalam bank rakyat depa bagi belas air macam ni gak..trima ja la..dah orang bagi..kalau tak nak bagi je kat anak sedara..habis crita kan..anyway..thank you la..ada sorang servis advisor dia yang baik dgn aku..memang baik orangnya..sebab tu dia terpilih jadi best staff kat situ tapi aku lupa dah bulan berapa..

No comments: