Sunday 13 October 2013

Mandi Laut Di Batu Feringgi


amik gambar dulu sebelum mandi.


mandi mandi..mohsin seronok sangat.


air dah pasang..nasib ada batu..bleh mandi tepi batu..patut kalau awai pagi air surut la..tapi kami sampai pun  dah tengah hari..jem di feri.


my hero..tak pakai baju..baru mandi first round..


dah panas, jenuh bertempik suruh main kat redup..ralit sikit depa pi ke tempat panas.


pulun ye pulun..apa depa nak buat tak tau.


main pasir dgn sepupu dia,Haikal..panas dah ni..nasib la ada pokok..bleh le berteduh. aku tak berapa setuju stop kat sini sebab aku rasa ada port lagi cantik kat depan sana.tapi laki aku stop sini.berdepan dengan Tropical Herbs Garden..mahai nak masuk sana..dewasa rm15..tak jadi masuk la..tengok je la herba kat supermarket..senang..tak pun tunggu duit banyak sikit..bleh la masuk.


telengkan kepala anda kalau nak tgk gambar ni..senyum control gitu.


ni gaya ultraman la ni..seronok betui dia main pasir.maklumla tak pernah bawa pi pantai..pi Langkawi hari tu pun tak mandi laut.pi ramai-ramai memang payah..sorng nak pi sana, sorng nak pi sinun..


sementara tunggu makanan smapai..orang tak ramai sebab Jumaat gamaknya..Penang kan kerja.Kedah ja cuti..jalan pun tak sibuk sangat.lega gitu..senang nak drive.


selesai mandi, makan dulu la kat gerai tepi pantai tu.aku makan nasi goreng sotong, Mohsin share dengan aku.haikal makan rojak buah ja.Tu pun tak habis, aku yang habiskan..membazir plak kalu buangkan...


dah penat mandi laut..tertidoq dalam keta..on the way nak balik Kulim dah..kami memang matlamat nak mandi laut ja..so, dah mandi terus balik sebab abah dia nak pi tempat lain plak..hantar keta aku buat tinted baru sebab tinted yang buat kat kedai cina tu dah terkopek..buat kerja main-main..

No comments: