Sunday 15 December 2013

Mohsin Dah Ke School


ini merupakan hasil kerja tangan mohsin yang pertama.aku pun tak pasti samada dia yang gunting sendiri atau tidak sebab aku tak pernah bagi dia guna gunting pun sebelum nih.ni first day dia pergi sekolah..setengah jam jugak la nak memujuk dia.asik melekat dengan aku ja.dok pikiaq camna nak tinggai ni..last sekali dia masuk dalam kelas, aku bawak pusing kelas, bagi dia tengok mainan, pastu aku tinggai dia..lama2 ok la tu.aku pun bukan balik teruih..dok menunggu dia di rumah mak menakan dia tu ha..dari jam 8 pagi sampai la koi 12 tengah hari.hari pertama aku pi amik la.hari yang seterusnya dia pi naik keta dengan sorang auntie India.amik dan hantar. sambil tunggu dia tu, mak ain dia buat me suo palk..tulang masa korban hari tu ada lagi.tu diaaa, 4 mangkuk aku tibai..sedap betoi..pandai la mak ain dia masak..chewah, aku tak berapa pandai nak masak,dapat makan yang mak ain buat,sedap oooiiii. hepi betoi dia pi school hari tu..bulan ni cuma main main ja.tak menulis apa lagi.ajaq la  a b c 1 2 3 tapi belum ditekankan sangat sebab bulan Januari br start kelas..it is ok..bagi kenai kawan2 dulu..

No comments: