Wednesday 19 August 2015

Hari Sukan Litlle Caliphs

sabtu, 15 ogos 2015
LC tmn kemuning buat annual sport day
hmmm nama gah
tapi aturcara..tak bleh blah
sebelum ni mohsin belajaq di eduwis
bukan nak puji tapi cara organise tu memang superb
yang aku pi ni, games mcm zaman kita sekolah tadika dulu
isi air dalam botol
tu tadika kemas pun tak buat gamaknya
year 5 & 6 gabung 
main game leret bola dengan gelung rotan
masa mohsin kat eduwis
year 4 ada 2 games dan nama pun mengancam
depa ajaq main dalam pasukan
nampaq benor teraturnya
yang ni, dah nampak banyak games utk parents plak
then, bukan aku saja komplen,
orang lain pun sama, pengetua dia payah nak jumpa
kalau dulu, pengetua sentiasa ada kat depan pintu
meet the parents..ni takde
botol susu anak, tak berbasuh
yang ada sorang mak tu komplen
puting botol samapi berkulat
ini cerita lama, baru ja aku highlight
sibuk benor ke?
reading, anak shikin dari bulan 4 tak berubah
bila aku tanya, ada reading?
hmm sibuk dengan buat folio
aktiviti aku pun tak pasti kurang atau tak
sebab kalau dulu, mohsin ada fruit party
singing competition, story telling competition
ni? nando setakat ni
hmmm...takkan nak tukaq sekolah lgi?
tak tau la LC tempat lain cmna..

now, semua crita tanpa gambaq sebab kamera rosak. takdak duit nak beli kamera baru.

No comments: