Tuesday 18 April 2017

Malas

ya. rasa malas sudah datang. dengan badan rasa melekit, memang malaih nak buat apa pun. tambahan tadi , awai pagi dah pi ceramah di SMK St Patrick.. sekolah laki aku dulu tu. tempat plak dewan terbuka, kipas ada macam tak ada. nasib baik pengcahayaan cantik. dulu aku pi ceramah kat sekolah tu, tayang slide apa pun tak nampak sebab terlalu cerah. hari ok. setel ceramah dalam pukul 10.20 pagi. start ceramah nak dekat pukul 9 pagi. sat ja ceramah, kemarin lama sikit aku ceramah sebab budak kemarin ok lagi dari hari ni, ala ceramah bab dadah, sapa nak dengaq sangat kan?aku posa asainya hari ni. so, bila cikgu tu jemput makan aku tolak la sebab posa. balik dari sekolah, aku pi padang serai plak. sebabnya, nak bincang pasai program hari ahad ni bersama dr azemi. femes gak doktor ni. bukan dktr rawat orang sakit tpi kaunseling. so, bincang pi bincang mai. aku pi SK Guar Lobak. pun bincang pasai nak minta nak buat talk dengan cikgu pasai perangi dadah habis habisan ni. setel, aku balik opis. sebelum tu singgah di dinladin, sebab depa dok kata barang kosmetik murah sangat kat sana. terjumpa ramen yang laki aku dok cakap nak makan tu. sebungkus rm7..ntah sedap ka dak tak tau la. 


No comments: