Wednesday 11 April 2018

Bekai

mood rajin melanda. dua tiga hari ni aku bawa bekai mai opis. salah satu sebab, aku beli bunga kobis gabak punya besaq, nak habiskan pun satu masalah. gilaaa besaq kot. jadinya dari nak biaq rosak, aku buat la hailam, tomyam, bawa mai opis. sebiji kubis bunga rm2. gila murah kot. aku bagi kat cu sikit, bagi kat kak ain sikit. tu pun ada lagi. so, today, last buat hailam bawa mai opis. 
lagi satu alasan ialaj, anak aku la ni suka beli kuih kat sorang pakcik kat simpang jalan tu. banyakkkkk pilihan kuih dari kedai makcik nah tu. awai pun dah banyak. jadi, bayangkan anak aku sorang tu 6 biji, sorang tu 3,4 biji. berapa rm dah habis? jadinya, mak kena la bawa bekal. jimat dan selamat. selamat duit aku dari habis cepat.
opsss ada gosip bab opis ni. tapi aku malaih nak amik port sebab buang masa. kata kat orang tu skandal, dia pun sama. ni kes nak tutup salah sendiri la ni. biaqla, kalau orang dapat tangkap, biaq meletup. auwwww meriah.

No comments: