Tuesday 2 December 2014

Bad Or Good News

aku pernah cakap dekat asben aku, kalau dia kena tukaq, aku nak duduk rumah sendiri. tak mau lagi dok dengan mak mertua. buat apa nak duduk sekali, dia bukan ada pun. sebab aku kata macam tu, bos dia dah bgtau masa meeting, nama dia antara yang tersenarai untuk kena tukaq. yess memang betul. surat dah keluar. tapi, jauhhhhnya tempat tu. kat Taman Negara Pahang nun..gila ko, line tepon pun payah nak ada. semalam baru aku tengok surat tu. ada 5 orang yang akan kena untuk batch pertama. semua jauh-jauh belaka. ada yang sampai ke Johor tu.kalau naik pangkat takpa la. ni tukaq biasa ja. hmmm berita baik ka buruk?baik, kalau aku bleh dok di rumah sendiri. tau saja la dok dengan mak mertua macam mana?buruknya bila asben dok jauh sangat plak. takat perlis, penang, perak ok lagi. ni Pahang tu. takkan aku nak ikut sekali. aku kerja kat sini. kat tempat sendiri. semua dah ok dah.hmmm tunggu rayuan la, berjaya ka dak..sabar ja la.

No comments: