Monday 8 December 2014

Crunchy Jar Crunchy Jar..Mari Mari Mari

ok..kawan2 sekalian..mai sini rapat2..la ni aku dok juai makanan ringan nih..femes gak makanan nih. sapa yang nak order bleh sms aku kat no ni..0124945435 atau whataps aku 0178011859.. sebalang aku juai rm 4.50 ja. kalau tambah lagi bahan mcm letak coklat m&m ka, oreo ka, aku up la lagi 5 kupang. kos penghantaran sendiri naaa. cek tak masukkan dalam nih..ni rega crunchy jar saja.
 
 
ni la dia bisnes aku..takat la ni, aku letak kat kedai makan. cadangnya nak letak dekat stesen petronas, tapi kena kenai tokey dulu la. tapi, aku dah booking satu lot di kedai kek area Macang Bubok, Bukit Mertajam..alhamdulillah..depa memang dok cr orang yang nak letak crunchy ni. walaupun depa kedai kek, tapi nak buat yang ni tak sempat..jadi, aku bleh la cuba letak. kalau ada rezeki, jalan la crunchy ni.. doa banyak2 moga berjaya..kawan2, tolong doakan sama yer..
pesanan akhir..sapa nak order la yer..

No comments: