Tuesday 23 February 2016

Simple

ini la menu sarapan aku. malaih betul nak masak. aku buat ni ja. sekarang ni mood memasak dah ke laut. nak buat makaroni baakq pun amik masa 2 hari. hari pertama rebuih makaroni, sediakan bahan. hari kedua baru bakaq. ish apa la malaih bebenor aku nih. sekarang, aku suka makan yang jenis berkuah dan simple, cam asam pedas, ikan rebus makan dengan sambal belacan dan ulam. tu ja, lauk gulai ka, tak selera la aku..ayam? lagi aku tak suka..anak aku suka benor dengan kfc..aku takat teman pi tu ja la..aku makan potato wedges ja la. tak lalu la ayam. pelik betui ngandung kali ni.


ni, aku guna roti gardenia, sardin goreng campuq bawang, timun, salad dan kentang goreng. siap..kena 2 keping tu, kenyang..minum pulak fresh oren. cun..sarapan yang baguih untuk kesihatan..fresh oren memang fav aku la ni. blender, minum tanpa gula. serius. kurangkan gula dalam minuman.


No comments: