Sunday, 25 May 2014

Dah Ganti Posa

sapa yang tak ganti lagi posa mai a pakat posa la ni. tak berapa hari lagi nak sambut posa. macam tahun-tahun lepas, aku tetap tak beringat dari awai, duit nak bagi kat orang tak simpan siap-siap, baju raya tak cari dari awai. baju kita mak pak takpa, ni baju raya anak-anak nih. tahun ni aku juai biskut raya. bukan nak sembang la, murah dan sedap. yang buat ni bukan cikai-cikai depa memang ada dah kilang buat biskut.cuma time posa ja adik dia bawa mai juai. jadi aku tolong la adik dia juai. perghhh memang diakui sedap dan murah. size besaq bukan kecik, bahan terbaik punya..cam promot plak yer.heeee
so, mai la pakat posa ramai-ramai..

3 comments:

Kakzakie said...

Yg belum ganti tu cepat ganti kalau terlajak kena fidyah pulak kan..

LYAfrina said...

lya bru nk ganti pose ni.. sblum ni dh smpt ganti.. tp stop lps eksiden.. ni ade beberapa hari j lg nk hbs

Fara said...

alamak, i 'terasa' sbb lom habis ganti posa.. LOL

Eh sorry terus menyampuk je tk kasik salam.. Salam kenal ye.. i klik dari blog RM tadi..

Fara