Sunday 13 December 2015

Aku Lulus

kan hari tu, aku ada cita aku kena amik exam online kan? so, just nak update, kali pertama amik, aku lulus 33% ja. alamak..tak lulus..takutnyaaaaaa...sebab company bagitau, UM hari tu amik 8 kali baru pass..aisey, dia UM, aku agent suam suam kuku ja. camna..takut dah, takut dah.. aku cuba jugak la amik. aku dah set, kalau tak lulus, aku nak UM aku dok tepi. tak tau aku tanya dia..dia mesti tolong sebab kalau aku tak pass aku tak bleh jadi agent..kurang la sorang agent dia..haaaaa...mesti dia kena tolong..so, aku amik la kali kedua..aku buat di opis ja..dah habis waktu keja baru aku amik. alhamdulillah...dapat la 41%.lulus la aku..tapi tu la, aku ni baca kelam kabut, content accessed kena 60%, pass 40%.aku pi paham, 60% kena lulus..tu dia la, tak fokus, tak baca elok2..hmmm be careful..anyway, aku dah lulus...setel keja..

No comments: