Sunday 13 December 2015

Kalut Sana Sini

aku memang tension gila kalau kalut kalut nih. ndak plak bila dah plan cantik punya, lastly kena buat bagi awai dari tarikh. cam hampeh..sakit jiwa raga. ni kes pengarah aku yang kalut sangat nak program siap awai..rilek la bro..kita dah set cantik punya. apa nak kalut. bukannya kita tak buat kerja. kita buat tapi bila kerja ni nak melibatkan orang kampung, komuniti, kena la paham sikit, depa ni free bila, bila orang kampung ramai. kalau dak, buat program syiok sendiri la..sapa pun takdak. takkan nak jadi camtu. negeri takpa la, buat program cam gempaq, tapi import orang sana sini. import pun takdak orang gak. apa cita. apa yang kalut sangat. sian kawan aku yang incas tu, dia dah la tengah umrah..tak senang kawan nak beribadat.takpa, buat ibadah elok2..fokus kat situ. yang ni biaq aku incas. lain kali, ada program, baru aku bagi kawan aku tu incas. aku pun malaih nak pikiaq dah ni. bagi setel semua, senang hati..tunggu tahun depa punya bajet plak..OMG...letih letih

No comments: