Wednesday 9 December 2015

Last Minute

arghhhhhh aku geramnyaaaaa...awat la suka sangat buat last minit nih..sakitnya hatiiiii..dah la last minit, nak macam2 plak tu..ni nak, tu nak, buat tu, buat ni..sakit jiwa..bukan aku ja, anak buah pun dah start bunyi. masalah yang jadi kelam kabut ni ialah :
**mesyuarat nak dibuat last minit. hari rabu bgtau, hari isnin nak meting. tolak 2 hari cuti ada 2 hari nak setel apa yang nak dibawa ke mesyuarat.
**masalah paling utama, minit mesyuarat, dato d o yang dulu belum sain. nak bagi dia sain, kena pi cari dia di alor setaq..aku di kulim, nak pi aloq setaq pun 2 jam..keja gila. masa dia ada di sini tak mau bagi sain siap2..
**minit mesyuarat pun belum chek lagi. opssssss bukan salah aku, aku dah bagi minit tu masa bulan 4 lagi k..meting bulan 3. aku buat cepat sebab aku tau, meting sekali lagi bulan 6.. D O tu bertukar bulan berapa ntah. tapi sepatutnya, sepatutnya dah setel lama dah.
**nak masukkan dokumen yang lain..adoiiiii banyaknya nak masukkan dalam fail..fail pulak fail plastik mahai tu nak beli.napa la bos aku ni banyak songeh nih...ikut ja la..
**hari ahad ada progra, hari isnin nak meting, hari kamis hantaq minit pi kat dato, hari ahad nak amik dah..kalau la reja camni..stress oiiii
sepanjang aku reja ni la kan, pi meting di peja daerah, ni la fail mesyuarat yang paling tebai aku penah jumpa.ada la dalam 5o keping kertas dok dalam tu..huihhh dasat dasat. cam meting korporat nak beli saham syarikat.
anyway..meting dah setel...lega sangat. tahun depan kita buat lagi..bossss..please be alert ok..dun kalut2 k.

No comments: