Tuesday 8 December 2015

Dah Habissss

dah nak hujung tahun kan? lagi berapa hari nak masuk tahun 2016, bulan jan, besday aku..so, kalau ada hajat nak bagin hadiah, bleh la kumpul duit siap2 dari la ni..tak yah mahal2 pun takpa..bagi tupperware pun aku ok dah..senyum gila dah tu.aku rasa amatlah legaaaa sangat sebab dah hujung tahun, program dah habis.actually, ada satu lagi program..tapi dah diberi pada orang lain incas, aku trima ja..senang ja hati aku. maklumlah, bila buat program dengan orang awam yang bergroup group ni, hmmmm paham paham ja la..group a sokong yang ni, group b sokong yang ni.camna nak bersatu. itulah bangsaku..berpecah belah saja. bersatunya tidak. tengok bangsa lain, bersatu padu..kita ka, berpecah dan pecah dan pecahhhhh lah lagi..lastly berderai..ok, lega dah pala..tunggu next year punya bajet. jangan bajet ciput, program nak gah..aku sekeh pala nanti.tahun ni, program banyak sikit tp tak berapa besaq, tp ok lah kan..dari tahun 2008 ka 2009 yang lagiiiii takdak bajet.kena tumpang-tumpang orang ja nak buat apa pun.malu aihhhhh..terim kasih pada kawan2 yang banyak membantu menjayakan setiap program yang aku rancang. terutamanya pada kawan aku, pangkat adik ni, mira yang amat senang bagi kerjasama dan idea how to make the program succeed.. kalau yang sorang lagi aku tanya atau aku crita, dia akan kata, ok lah kak tera tu,. yang sorang lagi plak, hmmm ikut kak la.tapi ketiga-tiga depa memang mudah disuruh dan pantas berkeja. terima kasih..tahun depan kita akan rancang dan plan program dengan lebih baik. yang mana silap, kak akan perbaiki tahun depan supaya kita dapat bekerja dengan lebih baik..huhhhh..legaaaaa dah habis program..yuhuuuuuu tunggu nak siapkan dokumentasi ja...

No comments: