Tuesday 8 March 2016

Klinik Lagi

selagi tak bersalin, ulang la ko ke klinik. macam aku bgtau sebelum nih, bila dah berumur ni atau pun prosedur baru gamaknya, makin kerap la kena pi klinik. hari ni as usual kn pi check perut. tapi nasib kurang baik la sebab hb aku turun plak. bacaanya 10. patut 11 ke atas. aku rasakan sebab aku banyak minum kopi kot. dulu aku selalu sangat minum jus oren, sekarang dah suka kopi plak. dulu-dulu masa mengandung kalau hb rendah tak kena pi klinik dalam tempoh 2 minggu. but now, u have go to the clinic after 2 weeks. so, bulan ni memang aku kena banyak sangat pi klinik dan jumpa pakar. apakan daya, ikut shj.dah itu arahannya dan untuk kebaikkan aku jugak. seperti biasa, bila mai klinik, kena tunggu lamaaaaaaa gitu. jangan harap la within 15 minutes depa akan attend u..tambah plak macam hari ni, mesin nombor rosak. aku nombor dua, nombor satu sorang cikgu. aku dah siap timbang, pi kencing, amik darah dia blum kena pangge lagi. tapi dia nombor satu..lastly, dia tak tahan tunggu, sebab orang yang mai lambat dapat dulu. dia pi tanya..rupanya buku merah dia depa tak di belakang..patut tak pangge2..aku dah habis chek perut dia dok tunggu lagi.sian dia..sabo ja la.

No comments: