Saturday 14 October 2017

Happy Birthday Ain

balik makan angin di CH, kita sambut besday ain yang comey tu..comey ker? bagi aku comey sebab tu anak aku. hahhaha..suka hati la nak puji anak sendiri.
sambutan yang ala kadar ja. kami makan di Kelang Lama Mall. serius masakan kat situ murah dan sedap. aku amik set c. maca, tak cukup tapi sebenarnya lebih lagi. utk makan 2 family. keluarga aku termasuk mak mertua dan cu biah, kami ja dah 6 orang tak termasuk si kecik tu. keluarga abang din 5 orang. set c tu ada ikan siakap saiz besaq, sayur campur 2 hidangan, tomyam 2 hidangan, ayam goreng kunyit 2 hidangan, ulam timun tu dan air sejug rm78.. nasi putih 5. tu standard. tapi aku tambah nasi lagi 5, ikan siakap lagi sekoq. total rm 114. air yang order asing tu rm 8.90 jer..murah kan? kek pun aku tak tempah, cuma beli di Damiral Kek ja. nak amik yang ada kartun kartun cam tak cantik sgt kek tu. amik ja la yang ni. rm 30 ja.


dulu masa aku kecik, besday pun tak tau benda apa. nak smabut? lagi la jangan harap sebab mana ada duit. nak makan pun susah, ini kan nak sambut besday. anak anak sekarang, dekat nak besday ja dah tanya nak dapat hadiah apa, nak kek apa, cumanya ain ni tak mengada sangat,. apa pun dia ok ja. 


ain dan mama ain dia berpisah tiada. mama ain dia ada anak pompuan sorang ja, jadinya dia ni memang melampau manjanya. abah din dia memang memanjang ingat kat ain ni. kat abang dia, mohsin tak berapa sangat.dan aku la yang akan selalu bagitau, kalau nak bawa ain, bawa mohsin sekali k. satgi mohsin tertanya tanya kenapa depa tak bawa abang. part ni susah sikit sebab depa suka lebihkan ain. adoiii masalah.

No comments: