Tuesday 24 October 2017

Mulut Dan Hati Sama Jahat

haaa amek kau. sakit betul hati aku. walaupun bukan kena dekat aku tapi kena dekat kawan baik aku. jadinya, aku rasa sakit hati sangat bila kawan aku ni bercerita pasai hai semalam. semalam aku takdak di opis, sebab aku pi program kat sekolah. lepas tu aku bawa anak aku pi klinik. 
manusia ni memang kalau yang teruk, busuk hati toksah cakap la. memang busuk. memang tak pernah jadi kat aku, tapi aku beringat kalau dengan pompuan ni. kalau aku nak balik awai ja kan, dia akan offer, takpa, biaq dia tolong punch. eiii tak kuasa aku. seminit pun aku tunggu sebab aku tau dia tu jenis mulut lain hati lain tau. kawan aku pernah kena dah. bawa ja anak mai opis, sat ja pun. bos bukannya ada. bila bawa mai, kot belakang dia boleh kata, bawa mai opis buat apa, bising. hampa tengok perangai cam apa lagi. keamrin dia dengki sangat kawan aku tolong jaga ccsc apa hai ntah. pandai dia, masa kita cover orang lain bukan main lagi, betui ka yang tolong cover tu ikhlas, ntah dalam hati akai nak balik awai. tup tup, hari ni dia nak mintak tolong kawan aku yang sedap dia dok mengata semalam suruh cover dia. memang sejenis celaka betoi. so, berhati-hati dengan manusia mcam ni. banyak lagi perangai dia ni, tapi aku malaih nak taip. dia yang ajak buat buah melaka masa time berbuka dia pi crita kata orang lain yang ajak buat sebab nak save duit. dia pi crita kata a mengata kat b, padahai dia yang start dulu. kami di opis ni bukan jenis serang orang. kalau jenis macam tu, memang kena tenyeh dengan cabai la mulut dia. baru berakai.

No comments: