Tuesday 10 October 2017

Majlis Perkahwinan Faizah

selamat pengantin baru pada faizah, anak ndak minah yang ke-3. dah selamat jadi bini orang pada 26.8.2017. hari sabtu. dan aku pi makan kenduri semata-mata lepas tu aku pi dok kat rumah tam dah. sebab aku ada anak kecik dan cuaca panas sangat. kat mana nak duduk. rumah kalut dengan kenduri. so, larilah kita berteduh di rumah tam.

sempat lagi anak dara aku berposing kat pelamin. menjadi satu kenangan yang sedih jugak ni sebab arwah abang ipaq aku yang patut incas kenduri ni. tapikan, dia macam dah tau yang dia akan pi, sebab bila ndak tanya dia pasai kenduri ni, dia akan kata, saya takdak hari tu, saya takdak. kami macam heran la, apasai dok kata dia takdak hari tu, rupanya tanda dia dah tau yang dia akan meninggalkan kami semua. dia meninggal sebulan sebelum kenduri. 

anak aku yang kecik bersama dengan mama ain dia. ni snap sebelum makan, lepas soru, teruih kami pi rumah tam. kat sana, jenuh la aku dok jaga anak aku yang capai tu capai ni. huihhh cabaran sungguh. dalam pukui 5 ptg camtu, kami pun balik ke kulim. setel satu urusan. lega pi

No comments: