Tuesday 20 September 2011

Angan-angan aku…hehehe

Nak pakai keta mahai..
Sapa tak dak cita2 ni kan..aku tingin nak pakai Honda..ish rasanya glamer dan bergaya kalu aku pakai Honda..kalaulah aku drive balik kg, mesti orang kg terkejut..keta sapa la tu?? Keh3..ooo keta sarah..apa kejanya??ish berapa gaji dia sebulan??rumah dia besaq mana kalu dah keta pun besaq??ala tu soalan yang aku akan tanya kat diri aku kalu tgk org drive keta mahai..korang aku tak tau la..mesti terbayang apa keja, gj berapa kan???
Rumah besarrrrrrrrrrr
Ala umah mcm yang dalam astana idaman kat astro tuuuuuuuuuuuuu…kat sana ruang tamu, kat sini ruang tamu, kat sana ada kerusi kat sini ada kerusi..sampai aku terpikiaq sempat ka depa duduk di semua kerusi tu???banyak beno ruangnya…camna nak maintain umah tu?berapa org gaji ada?ish mcm2 la aku pikir..tak tgk bilik tidoq lagi besaq mcm gelanggang tenis..3 kali ganda blk aku pa…katil belm kira lagi..besar, mahai..huihhhhh bila bleh dapat ni…
Duit banyakkkkkkkk sangat
Ha ni yang best, bleh soping kat mana2 jer…ala I kan duit banyak..pi ja tekan kat mesin atm,…berapa nak tekan jer…nak beli aper, amik jer…tak pyh tengok rega pun…tak dak cash I pakai credit card uuuu…nak pegi spa, opsss mestila spa yang mahai…I kan banyak duit…pegi facial, mekap pakai yang mahal2..beg tangan jenama LV, kasut jenama Guess..opsss I lupa, I mesti beli baaaanyak barang kemas Habib Jewel sbb I suka brand tu…masa tu I dengan manager dia cam best friend ler..hahhahahaha
Tu ler angan2 aku…keh3..buat isi masa lapang sebelum tidur…tapi aku ada dengaq la, orang kata berangan tu tak elok, tapi ada juga yang kata, kejayaan dicapai melalui angan2..mana betoi ni..kesimpulannya la kan, angan2 saja tanpa usaha tak kan ke mana…
Jadi jangan hanya berangan2..kena USAHA..baru Nampak hasilnya…

No comments: