Sunday 6 May 2012

Team Building KDN

baru2 nih, kami agensi di bawah KDN telah diarahkan untuk mengikuti satu program yang dianjurkan oleh KDN..depa ada satu team fasilitator yang aku pun tak tau mai dari mana..rasanya dari penjara sebab aku nampak depa mai naik van penjara.group aku kena hari last, punya la ramai fasi..ada le dekat 20 orang..peserta pun ramai.mostly geng RELA.JPN ada 2 kerat je, geng aku 5 je. dalam sesi team building tu, kami diberikan kepada 5 kumpulan.. mula2 tu kami kena buat senaman, tari poco2..aku senaman ni memang aku suka tapi, yang aku tau pun setakat step 1 ja..setau aku banyak lagi step senaman nih..lepas poco2, kami buat tepon karat..hampeh,bila yang last, tak der satu pun yang aku mula2 bisikkan..ayat yang betul, Pak saad pergi ke kedai pak mehat, beli sembilan biji telur, sekilo gula, sekati garam, setahil tembakau..yang orang last tulis, pergi kedai beli sekilo tepung beras..hahahah..lari terus ayat asal..kira fun gak la program tu..takde cakap2..sumanya aktiviti dalam kumpulan..buat bentang, buat bentang..tu le yang kami kena buat sampai le ke petang..time petang le yang paling best..aku dah tak sabar nak balik..penat tol..dengan bau hangit peluh..tak selesa bangat..ingatkan habis macam tu jer, ada plak ucapan penutup..siap dengan YB lagi mai..ala cita la sikit2 bab politik nih, pastu pas ke OCPD, cita la pasai keselamatan daerah ni plak..brok brek brok brek...sampai le ke pukoi 6.00 petang..sebab dah penat, nak cepat balik, tak sempat le nak menikmati laksa yang sedap tu..nak tambah pun tak sempat..anw, quite fun la program tu..oppsss aku bleh ke dapat kenalan baru sebab kan program ni campur jabatan..jadi bleh le kenal ramai orang.. salam 1 malaysia salam 1 kdn salam 1 ksu we love kdn

No comments: