Sunday 21 April 2013

Klinik Time...

eh eh dah 3 tahun ank aku yg sulung tu..kena bawa pi klinik nih..dah terlepas tarikh dah pun..tapi takper..tak banyak hari pun lepasnya..bleh bawa pi lagi..takkan misi nak marah kot kan kalau ada alasan yang kukuh dan teguh.heeee patut aku kena bawa pi minggu lepas tapi kan ke sibuk jadi suri rumah, terlupa plak..sedar2 dah lepas..hari ni check up untuk 3 tahun punya.bagi ubat cacing sekali la tuh..kan 6 bulan sekali kena bagi.aku dah remind mak ain dia supaya nanti aku nak pi amik , anak aku dah siap comey comey segak segak..heeee anak aku kalau dekat mak ain dia confirm comey dan wangi, kat aku payah la skit sebab depa ni main2 dengan aku..nak sapu bedak banyak2, losen pun banyak..kalau dengan mak ain dia, tak der pun nak ngada2..besa la budak2..dengan mak pak dia mengada skit..dengan pengasuh tahu pun takut..budak2 tu la perangainyer kan kan kan..

No comments: