Wednesday 24 April 2013

My Son

chewahhhhh cuba tengok muka abang ikmal tu..cam sedih jer kan..gambar ni, aku amik masa aku bawa mak tok dia amik ubat kat Hospital Seberang Jaya. Mak tok dia dl selalu pi amik ubat kat situ sebab menantu dia a.k.a mak ngah mohsin a.k.a biras aku kerja kat situ.dia pakar bahagian x-ray x-ray nih..sekarang dah tukar kat Hospital Sg Petani..dah jadi Jusa C.kerja sekali dgn maklong mohsin a.k.a menantu mak mertua aku gak a.k.a biras aku gak ler..heeeee  menantu dia 2 org doktor..1 pakar 1 tak pakar..muka monyok sebab tak bleh nak buat apa..dok diam jer..

 

tengok plak muka bawah ni,ceriakan?ada ler kerja yang dia nak buat tu...
lagipun masa tu, mak tok dia dah selesai amik ubat..haaa time to chow la..kita dah bleh balik, amik adik, pi makan kat mana? ala makan kat Kulim jer..kedai makan mana yang buka, kita serbu je..ala 2 dewasa 1 budak makan, apa la sangat kan...


ok..let's go home, no man left behind...



1 comment:

FarahFerraDotCom said...

Senangkan kalau ada family kita nie medical staff kan..mama sya pun keja kat Hospital Sultan Abd Halim.. so kalau kami sekeluarga setakat demam2 jer mmg p jumpa Doc mama jer la..tak payah nak sesak2 p kat klinik kesihatan tue.. ;p