Saturday 14 September 2013

Aku Dah Jumpa

ha kan aku ada wat entry pasai Tadika yang aku nak masukkan anak aku tu..last Kamis, aku terberhenti di satu tadika tu..actually, aku tak rancang pun nak pi situ..aku nak cari tadika lain..tapi dah silap jalan..tanya pi la.dah aku berenti dah depan tadika tu..mula2 aku punya impression tu macam tak berapa la sangat..sebab aku ada aim satu lagi tadika..bila aku masuk ja, aku tgk ada piano..aikkk ajaq muzik ka?sebab banyak2 tadika yang aku pi, satu pun tak dak muzik..aku pi pejabat, jumpa dengan pengetua..sorang pompuan india..sembang punya sembang..dia tunjuk kat aku silibus..ok..tadika tu main dia mandarin..yes..itu yg aku cari..yuran? dia  bagi la jadual bayaran..rm250 sebulan dari pukoi 8 pagi sampai 2.00 petang..aik?murah sebab semua yang aku pi pukoi 8 sampai 12 atau 12.30 ja..rm250..ni sampai petang..ada iqra dengan muzik lagi..cantikkk aku dah terpikat..tanya plak bab makan?ok..sini melayu yang masak..lagi la cantikkk sebab yang aku tanya sebelum ni cina masak, indon masak..tapi yg lagi lawak...kalau cikgu tadika jawab..kami tak makan pork kami makan ayam tapi beli kat cina..adoiii aku takut betul kalu jadi camtu..nampaknya depa tak berapa paham lagi halal haram kta ni..takpa,kita cari ja tadika lain..ada lagi kisah pasai tadika ni..nanti aku sambung...

1 comment:

paridah said...

assalam ...nampak muda belia tp dh anak yg tadika yer...bagus jd ibu mithali n beri pendidikan sempurna sejak awal pada anak...