Wednesday 18 September 2013

pilih brader pilih, pilih sister pilih...

 
jeng jeng jeng..okey..ni aku nak habaq mai...aku la ni dok menjual produk kecantikan dan kesihatan..aku jadi agen satu kedai tu..ni antara yang aku juai..rega aku bleh bagi kurang dari standard sebab aku dapat komisen..ni produk Jamu Ratu Malaya..ada banyak lagi..tapi aku masukkan 4 barang je dulu..lain2 barang boleh tgk kat fb aku siti sarah abdul wahab..
 
 
produk ni utk nak pejalkan kembali payudara..kan orang pompuan menyusukan anak, breast akan jatuh sikit la..tak macam masa anak dara..bleh cuba guna krim ni..

 
ni lak jus untuk kecantikan dan kesihatan..satu jus mangga merah

 
ni plak jus tea peach mengkudu..

 
ha ni untuk yang jaga badan..nak kurus slim cam anak dara..sebab tu la namanya Persis Dara walaupun dah beranak pinak..kalau nak tau rega utk korang..comment kat aku yer..nanti aku balas...pm kat fb pun bleh..suma produk original..dun worri...

No comments: