Monday 16 September 2013

Saya Belanja Pizza

 aku saja nak belanja keluarga aku makan pizza..ala bukan mahai sangat pun..kan sekarang ni pizza rajin dok bagi pamplet yang ada diskaun bagai nak rak tu.aku order pakai kupon tu la.3 biji regular baru rm38.kan murah dan mudah. dah lama tak belanja keluarga Bang Din makan-makan..ni la yang mampu aku keluarkan..heheheh aku bukan orang senang.tapi yang buat aku suka belanja depa ni sebab depa jaga anak aku..dua dua depa jaga.dan depa jaga dengan penuh kasih sayang.depa ni suka budak budak..jadi aku senang hati bila mak sedara sendiri jaga.jangan kata mak sedara jaga,mesti la depa jaga dengan elok..tak jugak..ada yang jaga tak elok..cincai ja...

 
ini la pizzanya..3 bijik..
 
 
bila dah buka, semua serbu..budak budak la..yang besaq2 tengok dulu yer..
 
 
hmmm yummy...i like..

ada rezki, makndak belanja lagi k..tolong jaga mohsin dgn ain elok2 k..

No comments: