Tuesday 10 September 2013

Pening Pala

aku memang pening sikit la ni sebab dok mencari tadika mana nak hantaq anak aku..aku memang berminat nak hantaq anak aku pi tadika cina sebab nak bagi dia pandai cakap cina..aku pi cr merata kot Kulim ni..jumpa la..ada satu yg aku berkenan dan memang rasanya dah confirm nak hantar situ..masalah lain pulak ialah nak hantaq sekolah bagi dia tau agama gak .cam mengaji, solat dan sebagainya..aiseyyy payah nak jumpa..kot belah kulim ni bukan macam bandar besaq lain..kawan aku anak menakan dia ngaji sekolah cina, tapi owner melayu so lengakp lah smeuanya..bahasa cina ada, english ada,bahasa melayu ada..agama pun ada..ish best la kalau ada kat sini camtu..tapi takpa aku akan cuba cari jugak..ada rasanya, tapi tak pasti kat mana..takkan tak dak kot kat  kulim ni camtu kan?i will try..

No comments: