Wednesday 16 August 2017

Aku Dan Vitamin!!!


tadaaaaaaa....ini supplement utk aku. multivitamin yang ada probiotic..bagus utk perut, ada multivit,ada juga minerals.. bajet mcm jaga kesihatan sangat aku ni kan. auwwww perasan ...
aku memang tak amik apa apa vit sebelum ni. rsnya last amik vit, tu pun culang caling masa aku keja kat cimb dulu. dah banyak tahun sangat berlalu. ni pun aku rasa nak amik sebab hari tu aku jadi peningggggg.. nak pitam pun ada gak. aku tnya doktor apa vit yang perlu, jadinya dicadangkan lah aku amik multivitamin...apa beza multivit dengan evening primrose oil? EPO tu sesuai untuk orang pompuan yang ada masalah hormon. ,mcm period tak tetap ka cam tu la..
multivit utk tampung kekurangan vit dalam badan. ucapan aku pada diri sendir..moga istiqomah amik vit ni sebab aku bab makan ubat ok, bab amik vit secr konsisten fail. ubat pun aku makan takat bagi lega sakit ja la.. hilang sakit, ubat pun stoppppp..
so, good luck to me..

No comments: