Thursday 24 August 2017

Sale Sale Sale...beli beli beli


ni mesti dapat setiap bulan. kalau tak dapat pun, tanya kawan kawan, sapa yang dapat, tolong share kat group. memang bermanfaat betui whatsap dalam hal ni. tak dinafikan. panduan untuk kami generasi yang ada anak anak kecik ni. maklumlah susu tepung mahai, pencuci pakaian mahai, minyak mahai. kat mana ada offer, sureeee aku akan terkam pi. 

sebagai cth, kalau susu dutch lady rega sepeket standard price rm 22.99.. offer dah jadi rm 19.99..berapa banyak dah save kan? rm3 tu. apa boleh beli dengan rm3.. ? tambah lagi singgit bleh dapat nasi ayam sepinggan. jadinya, amatlah bermaknanya offer ni. selalunya time hujung bulan nih, 2,3 supermarket akan buat offer. kalau kat Kulim ni, supermarket Minat, C Mart, Shaan, Tesco, Giant dan The Store akan buat offer. so, kerja aku, tengok ja sapa yang offer paling best. yang tu kita serbu. 

hidup di zaman yang semuanya mahai, kena a pandai memilih..kalau duit ringgit bersepah, ok lah. capai ja apa yang nak, kalau hidup cam aku nih, pandai pandai la pikiaq.

No comments: