Wednesday 7 March 2012

SAPA SUKA MEETING???

aikkk aku kalu dengar ada meeting jer memang la menyampah tahap gaban..aku cukup cukup tak suka meeting nih..duduk kat meja mesyuarat, ngadap muka bos, bos pun pot pet pot pet, pastu round the table..lagi aku tension bila round the table pastu setiap sorang kena ajukan soalan..dalam kepala dah terplir apa soalan aku nak kena tanya dah kena paksa tanya soklan..kalu tak, geleng je la..ni bab paksa nih..meeting bentang statistik, berapa ni berapa tu, apa nak kena buat..orang atas palk, pakai bagi arahan jer..kena buat home visit, kena buat outreaching, padahal benda nyer sama pak..kena keluar pi rumah klien..aku time meeting akan jadi separa kreatif ler, kat minit mesyuarat tu, akan jadi le lukisan2 yang tak cantik tapi time dah boring nih, jadi cam cantik le plak..akan ada ler nota2 keik pas kat kawan sebelah ngutuk bos ker, ngutuk arahan orang atasan ker..macam2 ler..yang lagi best bila tengok muka memba mengantuk..ha bab ni memang kelakar, bila temgok mata dah jadi kecikkkkk jer..cam sepet..ndak plak kalu kepala pun dah hampir nak kena meja sebab tersengguk..hahhahahah memang ler lawak giler...
meeting nih sama gak le macam kita tunggu imam doa waktu semayang jemaah. bila sampai certain words tu akan buat kita ceria balik. bial pengerusi kata, saya rasa setakat ni saja perjumpaan kita bla bla ..yehaaaaa meting nak habis dah ler..time tu aku dah tak sabar nak bangun dan berambus dari bilik mesyuarat...giler..lepas satu bala...the most thing i hate...tapikan, aku suka gak kadang2 bila p meeting di alor star, u know y?? makan sedap..that's all..the rest, aku tak suka..ahak ahak ahak..

1 comment:

teratai said...

always dilantik jadi pencatat minit...!