Tuesday, 25 June 2013

Alhamdulillah...

syukur aku kepadaNya. tadi aku pi scan sekali lagi nak check ketumbuhan yang ada dalam rahim makin besaq ka maintain.rupanya dah hilang.doktor kata cyst tu air sebab tu bleh pecah.kalau daging dia tak kan pecah.ok lah,lega rasanya.tapi cyst tu akan ada balik boleh jadi jugak sebab air kan.kejap ada kejap tak ada.apa apa pun aku doakan toksah dok ada dah la.risau gak kalu dok jadi macam tu kan.haaa lega..hari ni rasa letih ja badan badan..tak cukup tidur gamaknya.anak yang kecik tu kerap jaga malam la..sampai 2 3 kali.kadang-kadang dia mata tak buka tapi dok bunyi merengek.mengigau ka apa tak tau la.nasib aku cepat jaga kalau anak bunyi..bunyi sikit aku dah jaga, dok cangok tengok dia.nak teriak ka dak nak teriak ka dak..hadoiii apa nak di kato.

2 comments:

Mimi Azirah said...

alhamdulillah....cyst dh ilang...kwn sy smp kne operate

~Mami Little Hero~ said...

Sarah,

Hopefully cyst tu terus hilang toksah duk mai dah la. Kita ni kalau ada anak kecik kan mmg merisau je la kan dengan kesihatan kita. InsyaAllah farah doa sarah sihat selalu. :)