Monday 17 June 2013

Mari Mari Mari...


ni aku nak juai kat sapa yang nak beli untuk jaga kesihatan. produk ni dah ada dalam pasaran lama gak la.Mama Gojes nama diberi. harga cuma RM 75.00 saja. banyaklah sungguh kegunaannya. untuk lancarkan haid,untuk menghilangkan keputihan, menguatkan kemutan, memperbetulkan rahim,melancarkan darah nifas dan amatlah sesuai untuk orang yang dalam pantang. so, kalau ada kawan-kawan yang sedang berpantang atau diri sendiri akan berpantang, eloklah beli mama gojes nih. cara guna, minum sehari dua kali.tak banyak pun satu scoop ja sekali.campur dengan air suam. ha? apa lagi..sms la saya cepat cepat 0124945435..sapa nak gojes..beli la sekarang..


V-shape lotion.kalau ada lemak kat perut, tangan,peha dan kat mana-mana bahagian yang perlu boleh sangat-sangat sapu lotion nih..bau wangi dan bebas dari paraben.jangan main-main ko,paraben ni bleh menyebabkan kanser tau.sebab tu aku mention siap2 free paraben..tak mahai pun.rm 69 ja sebotol. beli banyak aku kurangkan lagi..kalau lenguh-lenguh sendi ka apa ka, bleh gak sapu kat bahagian yang lenguh tu..lega rasanya kan?

aku saja nak promot kat sini.tolong kawan niaga.best tgk orang niaga online duit masuk saj..aku pun nak try gak la.so, kawan2, jika berminat, bleh order yer..cara bayar, nanti ler cita..

No comments: