Saturday 19 July 2014

Dah Setel Sikit..

baju raya anak dah setel, tinggai kasut ja. yang pompuan tu aku tak belikan dia pun kasut sebab baru ja beli kasut.yang lelaki tu ja nak ekna cari kasut baru sebab dah lama kasut yang dia pakai tu.baju dah dapat sorang 2 pasang untuk raya. mak dia dengan abah dia ja takdak apa lagi. ishhh betoi2 takdak mood sungguh nak raya kali ni. aku tunggu ja sepupu mail mai rumah bawa baju kurung yang siap dah sebab aku cadang nak amik kat dia ja, tapi sampai la ni tak mai lagi. tudung pun aku nak amik kat dia gak. kasut, aku buang tebiat tahun ni, beli kasut tinggi 3 inci. huiiii gila ko, nak pakai pi mana?eksyen kat pejabat dah la kot. beda pi ceramah ka, meting ka, nak pakai berjalan jauh, tidak le kawanku. mau tertonggeng satg. dengan nak dukung anak apa semua, abaikan lah. baju suar asben cadang nak pi cari di jusco ja, kot ada offer gempaq sebab tempat tu baru bukak ja setelah tempat lama di tutup sebab keretakan yang agak serius. hmmm seminggu lagikan. dan la nak beli apa yang patut. tapi duit raya confirm takdak yang new note. does not matter sebab nilai sama duit lama atau baru.hehehhe ayat orang malaih nak pi cari duit baru dah. kat bank pun confirm takdak dah punya.

1 comment:

Ayu said...

Assalam, sarah,
wah dah siap2 nak menyambut hari raya ya... selamat hari raya..:)