Saturday 19 July 2014

PC Dah Ok...yeayyyy

dah laaaaama sangat rasanya aku kena pinjam tempat orang beserta dengan pc untuk nak buat kerja. leceeeeeeh ja rasa. sat dok kat meja zu, sat dok kat meja zahir sat dok kat meja mera. nasib baik la masa pc aku kong hari tu, zu cuti bersalin 3 bulan, jadi aku dok tmepat dia, tapi tak berapa best sebab tempat tu belaaaaakang sangat. sejuk plak tu. ekon punya la kuat. aku pi tempat Zahir sebab dia dengan Mera masuk usm, sambung study.ok la, sebab tak la terperosok sangat tempat tu. kalut la aku buat kerja. yela, dah nanti depa balik kerja mesti nak guna tempat dan pc masing-masing kan?sekarang pc aku dah ok, lega sangat. bleh la aku dok kat tempat aku, buat apa yang patut supaya kerja yang dok tangguh tangguh tu bleh setel dalam bulan posa nih. ada sikit leceh juga, bulan posa ni dah berapa kali aku kena pi alor setar. pi awaaaaai sangat, baliknya lewat sangat. dah keja, terima ja la.

No comments: