Saturday 18 April 2015

Mama Soooo Sorry

mama so sorry mohsin. aku lupa sungguh, berkenaan dengan jamuan besday kat Little Caliphs. aku dah baca notis yang teacher dia tulis tu. 15.4.2015, tolong pakaikan anak-anak dengan pakaian paaaaaaaling cantik sebab depa nak buat sambutan besday beramai-ramai. Kebetulan, bulan april ramai students yang lahir masa bulan tu..lastly, masa hari kejadian, aku bagi dia pakai baju sukan tadika ja. sebab hari tu, hari rabu, kena pakai pakaian sukan. masa kat opis baru aku teringat..laaa bersalahnya rasa..awat yang aku lupa plak.apa yang aku ingat..siannnn kat anak mama..orang lain pakai cantik-cantik bagai, anak aku pakai baju sekolah..huhuhuhu walaupun anak aku ok, tapi aku tetap rasa bersalah gak.nak pujuk hati, aku buat small majlis makan-makan kat rumah. saja nak bagi dia seronok. takpa, abah dia balik nanti, aku dah cadang nak beli kek ultraman kat dia. tunggu abah dia balik ja, boleh buat makan2 sekali lagi.. sorry mohsin..mama lupa.

No comments: